Ridlektion

Idag på lektionen fick jag ha Domena.
Hon är typ den största hästen i stallet, men jag älskar stora hästar så det passade perfekt :p

Vi red mycket bågar och volter som uppvärmning.
Sedan övade vi enkla byten och förvänd galopp.

Det gick ganska bra, hon var väldigt stark emellan åt men överlag gick det okej. Kommer nog gå bättre nästa vecka nu när jag vet lite mer hur hon fungerar :)

Längtar en massa till på torsdag när jag ska rida Beduin.
Har massa inspiration nu efter världscupen och lektionen idag.
Skulle vart så kul att rida honom för en tränare. Verkligen få veta hur jag bör jobba med honom.

Ne, nu är det sovdax.
Natti!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!