Fredag

Hade supermysigt ute hos Beduin.
Synd att det inte går att få honom sådär blank och fin nu. Han skulle behöva en dusch och jag vill få av all vinterpäls så han inte ser så 'skabbig' ut.
Men borstade ett bra tag, så han blev nästan vit igen.

På vägen hem så krånglade allt.
Tåget var 40 min försenat, missade spårvagnen med 1 minut. Nästa fick om 20 min så jag gick hem från stationen. Var ju så kallt ute så orkade inte stå och frysa och vänta.
Väl hemma så satt jag framför tvn och försökte att inte stressa upp mig.
Gick sådär.

Idag ska jag nämligen jobba första dagen på nya stället.
Känns supernervöst!!
Har ju bara gått bredvid en morgon och en kväll för två veckor sedan, så känns lite jobbigt att gå själv idag.
Men det ska nog gå!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!