Back on track.

Sorry igen.
Har inte mått alls bra det senaste :(
I lördags red jag lektion på morgonen/förmiddagen.
Gick sådär.
Efter det åkte jag hem och typ sov tills jag åkte iväg och jobbade.

Skulle jobba söndagen med, men kunde knappt prata på förmiddagen så jag vart hemma.

I måndags kom farmor, farfar och Jane på besök. Vi bjöd på kladdkaka och hade det mysigt.
Efter de hade åkt så vart jag supertrött och typ vilade/ halvsov hela dagen.

Igår vart jag hemma från ridlektionen :(
Astrisst!
Men vi bakade pepparkakor och Rocky road godis.
Så blev på lite bättre humör!

Nu vet ni vad ni missat ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!