Jul-tema

Haha, rubriken påminner mog om när jag försökte mig på ett vinter-tema..
Det snöade här i bloggen ända till Juli tror jag..
Haha..glömde bort hur jag skulle göra för att få bort det :P
Jag har inte bloggat det senaste för att jag inte har mått bra.
Har jobbat en hel del och sovit så fort jag kommit hem typ.
Var dock och red i tisdags, och det gick bra fast jag inte kände mig pigg då heller.
Idag fick jag sluta tidigare trots huvudvärk, och jag sov i flera timmar sedan.
Jag mår bättre nu och hoppas jag är på topp imorgon när det bär av till Stockholm.
Ikväll skulle vi på afterwork med Antons gamla arbetskompisar, men är ju hemma :(
Känns riktigt tråkigt!
Oj, långt inlägg!

Nu till vad jag ville skriva om.
Jag är så sugen på att få det julmysigt här hemma!
Men det är svårt när vi är utan lite möbler :/
Men det ska nog gå!
Här är lite inspirationsbilder jag hittade på nätet:
Bilderna är tagna från:
Newsdecor.com
Wonotirto.com
Homeklondike.com

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!