Mys <3

Julen är verkligen en mysig tid!
Igår efter jobbet gick jag till Jane med lite julklappar efter jobbet.
Nermin var där och efter en stund kom Emma med.
Verkligen hur mysigt som helst att sitta och prata och fika.

Efter jag vart där i några timmar tog jag sista spårvagnen in mot stan och kollektivet. Där hände inte så mycket.
Satt mest och snacka och åt chips.

Idag har jag jobbat kväll igen.
Bär jag kom hem hade Anton gjort gröt och så kollade vi på mysteriet på greveholm. Vi följer den istället för den på tv :p

Sen har vi slagit in lite paket och fixat lite annat.
Julkänslan börjar infinna sig trots allt :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!