Update!

Min mobil har skaffat sig ett eget liv, antar att mitt inte var intressant nog.

Hmm, det har hänt sjukt mycket sedan sist. I måndags var jag i Skåne och hälsade på svägerskorna, tillsammans med svärföräldrarna och Anton.
Supertrevligt :)

I tisdags var vi och fikade hos Antons farmor där alla han kusiner, kusinbarn och faster med man var.
Och så klart hundvalparna som två av hans kusiner skaffat.
Så det var verkligen fullt hus :)

Sedan blev det mys hos Olofssons med paket, julklappar och mer fika.
På kvällen kom även min farmor och farfar dit :)
Kvällen avslutades med massa roliga youtubeklipp!

Idag har vi vart hundvakter åt valpen Joppe. Så mysigt! Vill med ha hund :p
Sedan har jag vart på vårdcentralen med Joy och sen hälsade jag på sporren en stund :)

Så har haft det super i veckan!
Hoppas mobilen skärper sig så jag kan blogga mer snart :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!