Haha.

Jag är sämst jag vet!
Men har haft fullt upp i veckan.
Jag har ridit min första lektion på ridskolan här i Norrköping, jag har jobbat i några dagar.
Så jag har vart gröt slut bär jag väl vart hemma.
Har sökt några jobb med, vill ju gärna ha fast, iallafall en halvtid och jobba resten extra. Vore skönt med en fast minimum inkomst!

Idag har jag sovit läänge, och sedan hängt framför tvn.
Men jag har gjort lite nytta med, har satt upp tavlor och en spegel, och insett hur mycket jag ogillar betongväggar!
Kunde inte sätta upp tavlorna i köket.
Men ska fixa det snart, vet hur jag ska lösa det iallafall :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!