Drömmer

Det funkar inte att byta design :(
De aktiveras inte.

Sitter och googlar lite på dressyrövningar och fräschar upp minnet.

Snubblade över en bild på en frieser och de är ju såå fina!!
En dag ska jag äga en sån.

Känner även just nu att jag skulle vilja ha en häst. En egen häst.
Nu skulle jag ha tiden, men då saknas pengarna, dock skulle jag nog behöva en bil för att ta mig till ett stall.
Eller ha tur och hitta ett med bra bussförbindelser.
Aja, har ändå inte råd så varför fundera kring det praktiska.
Skulle nog ändå inte klara av det just nu. Behöver mer kunskap.
Ska spara en massa och gå den där utbildningen!
Så det så!

Ooops, långt onödigt inlägg.
Jag uppdaterar iafall ;)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!