Hmm

Haha, glömde trycka på skicka knappen hemma på datorn xD

Då kommer det en sammanfattning av veckan då jag vart död på bloggen!

Just nu sitter jag på spårvagnen påväg att hämta ut ett paket!
Dock inget roligt och spännande paket utan det är fyllt med saker som jag glömde hemma i Sävsjö.
Bland annat mina glasögon.
Smart att glömma dem :/

Underbart väder med!
Regnigt och blåsigt!

Gillar dock personen som spelar musik högt från mobilen idag.
Inte ofta det är bra musik, men Veronica Maggio är inte helt fel en sån här dag :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!