Ny start, ny stad, ny blogg

Hejhej!
Bestämt mig för att blogga här nu, och ska ha denna ett bra tag framöver.
Haha, ska inte byta på minst ett år Lollo och Joy!
Anton har åkt hem till Norrköping för att jobba.
Jag är kvar hos mamma och pappa i Sävsjö, för imorgon ska jag till Ullared med några från jobbet.
Då ska det shoppas gardiner och sånt till lägenheten :D
Har även mailat ang. en foderhäst. Håller verkligen tummarna med tanke på att det andra stallet inte svarat efter att jag blev sjuk :(
Nu ska jag sova, upp tidigt imorgon!

Kommentarer
Anonym

Jag litar inte på ett ord du säger...

2011-10-13 10:27:39

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!