Fredag

Har haft en bra dag!
Städat och fixat på förmiddagen, när Antons mamma kom fick jag låna bilen ut till stallet. Skönt att slippa restiden med buss!
Jag mockade, fixade deras mat och allt sådant och borstade Beduin ordentligt.
Han är så mysig 

Sedan släpptes de ut igen och jag åkte hem.
Han har fått ett nytt täcke, ett lila med rosa stjärnor på som han ser ut som en riktig barbiehäst i. Sötnosen!

Efter jag duschat och fixat mig åkte vi till Texas longhorn och åt mat.
Så gott!
Har längtat efter riktigt gott kött och det hade de verkligen.
Antons snälla mamma stod för notan :)

Nu ska jag hoppa i säng för jag har ridlektion imorgon på förmiddagen.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!