Jobbigt

Har gått bredvid på nya jobbet idag och igår. Tror jag kommer trivas bra där i sommar!

Annars har jag inte gjort mycket.
Somnade på soffan efter jobbet i eftermiddags, sov i flera timmar.
Haha, massa nya intryck kan verkligen göra en trött!
Irriterande för jag hade en 'att göra-lista' med massa att göra idag!
Nu blir morgondagen stressig :(

Imorgon kommer Antons mamma hit, så måste städa en massa.
Hade börjat tömma en massa i förrådet och lagt upp i gästrummet för rensning.
Men det har inte blivit av än, så det får en kort tur till förrådet igen!

Sen har jag Beduin imorgon. Men blir nog ingen ridning med tanke på tidsschemat imorgon :/
Men ska dit en sväng och mocka och allt sånt. Extra segt en sån dag att det är så lång restid!
Längtar tills han flyttar!!

Långt onödigt inlägg, men nu vet ni vart ni har mig!
Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!