Ridlektion

Idag hoppade vi.
Blev besviken över att jag fick Steffie, men det gick förvånansvärt bra.
Vi hoppade kombination:

/ ett galoppsprång / 2 galoppsprång /

Förstår ni min fula förklaring? Haha..!

Kändes faktiskt riktigt bra!
Önskar jag hade en häst som får/kan hoppa lite högre bara.
Hon har någon gammal skada på benen så hon får inte hoppa så högt.
Sen blir hon väldigt osäker och har lätt att vägra då med fattade jag som.

Aja, hoppas de finns lite hinder dit Beduin ska flytta så jag får testa att hoppa honom :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!