Byta rygg någon?

Jag klarar inte mer!
Fick sjukanmäla mig för ryggen IGEN..!
Blir galen snart. Är så trött på att ha ont och ligga hemma :/
Vill kunna jobba, vill inte vara den jobbiga vikarien som jämt ringer och är sjuk, vill kunna jobba så jag får en bra lön.

Suck..!
Vet inte vad jag ska göra.
Ska iallafall börja med att säga att jag vara kan jobba kväll.
Då har jag hela dagen på mig att stretcha och mjuka upp ryggen.
Brukar gå lite bättre då.

Nu har jag gnällt färdigt för idag.
Nu ska jag försöka bli på bra humör igen.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!