Never give up

Kan inte sova inatt.
Är alldeles uppspelt och orolig.
Har verkligen blandade känslor inför framtiden, en del av mig är så galet nervig och orolig medans en annan del av mig känner 'bring it' och är sugen på att se allt spännande som väntar. Ganska konstigt att känna så, men försöker välja den sistnämnda känslan. Men man måste få känna sig orolig ibland med, man mår bara sämre om man förtrycker känslorna hela tiden.
Men från och med nu ska jag fokusera på det som är bra och det jag kan göra något åt. Och inte oroa mig mer för vad som kan hända.

Hittade denna bilden på Facebook och älskar den!
Never give up!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!