Onsdag

I eftermiddag har jag typ bara legat framför tvn och segat.
Gjorde övningen jag fick av sjukgymnasten igår. Var faktiskt rätt jobbigt.
Har haft rätt ont, men det har känts bättre under kvällen.
En varm dusch hjälpte mycket.

Imorgon ska jag på intervju med vikariebanken kl. 8.15.
Känns jobbigt att gå upp tidigt med tanke på att det är då jag har ondast och att jag haft så grymt ont idag.
Men känner mig ändå positiv!
Det är ska gå!

Sen jobbar jag kväll imorgon, ska ta en låång varm dusch innan och verkligen värma upp musklerna.

Nu blir det sängen :)
God natt!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!