Sega råttor

Idag har jag och Anton varit som två sega råttor.
Han har sökt lite jobb iallafall och jag har kollat lite på utbildningar.
Och jag har gjort en god fruktsallad :)
Det är något som man äter alldelles för sällan!

Nu ska jag strax dra till jobbet. Äta lite mat som min man så snällt lagar till mig.
Pasta med någon tomatsås.

Hmm.. Idag är jag tråkig, har inget skoj att skriva om.
Imorgon ska jag och Anton till arbetsförmedlingen innan vi åker till Beduin.
Hoppas vi kan få lite bidrag och hjälp därifrån..

Jaja, nu ska jag fixa iordning mitt hår som står rätt upp.
Vi hörs nog ikväll :P

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!