Stall&Jobb

Sitter och fryser medan jag väntar på spårvagnen.
Ska iväg och jobba några timmar.

I förmiddags var jag på ridskolan och red en hopplektion.
Fick en rätt ung ponny som håller på att skolas om i hoppningen. Hon har sprungit på massa innan och knappt gå att få stopp på. Så hon fick trava mycket över låga hinder.
Inte vad jag såg fram emot imorse men gick super ändå!
Man lär sig mycket, även om man inte får en sådan häst man önskat från början.
Jag fick mycket beröm så det kändes superbra :)
Vi ska hoppa på tisdag med, jag hoppas få en bättre hopphäst då.

Är sugen på något bra ridläger i sommar!
Får se vad ekonomin tillåter.

Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!