Träningsvärk

Idag har jag träningsvärk. I vanliga fall älskar jag att ha det, för då vet man att det man har tränat ordentligt.
Idag har jag jobbig träningsvärk dock. Musklerna känns liksom inflamerade och ömma.
Jag är påväg att bli sjuk igen tror jag, näsan rinner och halsen svider lite, så det är nog därför.
Men jag har bestämt mig för att denna gången ska jag inte bli sjuk. Ska bekämpa det så bra jag kan.

Ridlektionen igår jag över förväntan.
Jag red Vulfa och vi hade dressyr, öppnor och slutor.
Kändes riktigt bra. Finns alltid en massa att förbättre, men kände mig mer som mitt gamla jag i sadeln än jag gjort på hela denna ridperioden :)

Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!