Problem

Har haft lite I-landsproblem det senaste.
Appen har blivit asseg så jag har inte kunnat blogga från den.
Och har haft saker att göra hela tiden och när jag väl vart hemma så jag har inte orkat ta fram datorn och fixa med bloggen.

Igår sov jag djupt hela eftermiddagen till det var dags att gå till jobbet.
Idag har jag vart på ridskolan och ridit igen en lektion.
Vi hade dressyr och det gick ganska bra faktiskt.
Nu ikväll så jobbar jag.

Så det har inte hänt så mycket.
Imorgon är jag ledig. Då ska jag försöka fixa lite med bloggen :)

Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!