Tid.

Ojoj, börjar inte året bra bloggmässigt.
Jag som vill bli bättre bloggare iår.

Igår sov jag halva dagen och jobbade resten. Inte mycket att skriva om faktiskt. Hmm.

Idag skulle jag och Anton på en promenad och det slutade med en superlång promenad på ca 2 timmar, haha, vi tog en buss tillbaka sen :p
Och när vi väl var hemma så slutade det med att vi sov en bra stund och missade tvättiden ;)

Nu ikväll har vi hängt i tv soffan och myst framför Agnetas nyårskarameller och komedier.

Bjuder på en rolig bild jag hittade :)
Älskar den!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!