Fredag

Inte lätt att ta bild på en mysig häst som vill gosa och lukta på kameran ;)

Idag har vi vart ute hela dagen!
Vi har lunchat på stan med min faster och föräldrar och Joy.
Vi shoppade även skor, tidningar, böcker och en dop/konfirmationpresent till min kusin.
Sen gick vi hem och stannade och fikade på fräcka fröken.
Jag har även fått presenter av mamma och pappa :)
Mysig och bra dag helt enkelt!
Nu ska jag, Anton och Joy gå ner till Max och äta.

Ska försöka orka lägga upp ett inlägg med bilder från igår när vi kommer hem.
Ps! Kolla bakåt i kalendern, har lagt upp ett inlägg om ridlektionen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!