Galen

Blir galen när appen inte vill fungera, skrev ett långt inlägg igår men så försvann all text!
Orkade verkligen inte skriva om.
Anton behöver för det mesta datorn förjobbsökande och då har jag inget internet i min dator.
Tyvärr är det ju så. Och det är något fel på min telefon så kan inte dela internet från den :/

Aja, ville mest säga att jag lever.
Ska se om Joy har någon seiös film från ridningen denna veckan som jag kan lägga upp.
Tänkte försöka skriva om lektionen i alla fall :)

Imorgon blir det heldag i stallet ute i Norsholm.
Ikväll blir det att städa en massa för imorgon kommer nog mamma och pappa hit!

Längtar till sommarvärmen och efter att gå på grillfester och andra roliga tillställningar.
Är dock inte bjuden på fler bröllop, vad jag vet än i alla fall.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!