Onsdag

Denna veckan känns som den flyger iväg.
Har varit hos sjukgymnasten idag på förmiddagen. Gick bra, känns att det är påväg åt rätt håll.
Sedan mötte jag upp Anton på arbetsförmedlingen och så gick vi(han) och pratade med en studievägledare.
De sa väl inte så mycket men han ska fortsätta kolla vad han ska bli.

Vi har även lunchat med Joy och nu ska vi kopiera upp CV:n att gå runt med. Påtal om jobb har jag blivit med i vikariebanken nu och ska fixa lite med kalendern där och se om jag får jobba något.
Hoppas ändå få ett deltidsjobb i någon butik som jag kan varva vården med.
Vore kul att prova något nytt och annorlunda!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!