Söndag

Igår hade jag ridlektion, kommer försöka fixa upp en film imorgon!
Vi hoppade iallafall, och efteråt satt vi och kollade på lektionen efter och fikade i solen.
Joy och jag bestämde oss för att hem och byta om och sånt och sedan ta en promenad.
Dock blev det inte så, vi skulle lägga oss ner och vila lite innan vi gick bara.
Jag somnade som en stock och sov i flera timmar.
Sedan hade jag superont i halsen och var allmänt hängig.
Därför blev det inget bloggande.

Idag så kommer Susanna hit ikväll, jag ska träffa Anna en sväng innan det och så ska jag städa lite.
Ska storstäda i veckan sen, kommer bli så skönt att ha det gjort!
Vet inte riktigt vad jag ska blogga om mer idag :P
Haha, vi hörs väl senare!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!