Tisdag

Igår var jag med Susanna tills hon åkte. Vi gjorde brownies och pratade en massa.
Mysigt att umgås med henne ♥

Sedan blev det inget med Anna så jag var hemma och slappade hela kvällen.
Skönt särskilt med tanke på att jag inte mått så bra under helgen.
Kollade bland annat på Laila bakar och blev supersugen på att göra macrons :)

Idag har jag ringt lite viktiga samtal och fixat :) Duktig tjej!

Nu funderar jag på om jag ska ta en dusch innan ridlektionen ikväll för att värma upp musklerna och kroppen eller om jag inte orkar det. Blir ju segt att behöva duscha två gånger :p
Livets stora frågor!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!